19.05.23
Тема: Reading\Test
Увага! О 10.30 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 11.00 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 30 хвилин.Пам'ятайте!
Успішного проходження!
16.05.23
Тема: Listening\Test
Увага! О 11.00 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 11.30 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 30 хвилин.Пам'ятайте!
Успішного проходження!
11.05.23
Тема: Focus Review 8
H/t:повторити вивчений матеріал.
09.05.23
Тема: Environment blog
H/t:MEL 8.7
04.05.23
Тема: Earth Hour
H/t:MEL 8.6
02.05.23
Тема:Я-за чисте довкілля ,а ти?
28.04.23
Тема: Мої плани на вечір
Теперішній час | Минулий час | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I am going to visit мої parents next week. Я збираюся відвідати своїх батьків наступного тижня. | She was going to be here. Вона збиралася сюди прийти. | |||||||||||||||
Matt is going to help me with my work. Метт збирається допомогти мені з моєю роботою. | Вони були, щоб йти, але вони можуть. Вони збиралися подорожувати, але їм не вдалося. | |||||||||||||||
Ann and Sam є going to buy this car. Енн та Сем збираються купити цю машину. | ||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||
|
|
Конструкція to be going to використовується для висловлення наміру зробити щось у майбутньому чи заплановану дію.
Конструкція to be going to використовується лише у теперішньому та минулому часах. Вона являє собою дієслово to go у формі Present Continuous ( am / is / are going ) або Past Continuous ( was / were going ), після якого використовується інфінітив (перша форма) смислового дієслова з часткою to .
- Теперішній час
- I am going to visit мої parents next week.- Я збираюся відвідати своїх батьків наступного тижня.
- Matt is going to help me with my work.- Метт збирається допомогти мені з моєю роботою.
- Ann and Sam є going to buy this car.– Енн та Сем збираються купити цю машину.
- Минулий час
- She was going to be here.- Вона збиралася сюди прийти.
- Вони були, щоб йти, але вони можуть.– Вони збиралися мандрувати, але їм не вийшло.
Негативна пропозиція утворюється за допомогою частки not , яка ставиться після допоміжного дієслова to be ( am / is / are або was / were ).
- Теперішній час
- I' m not going to do this!- Я не збираюся це робити!
- Вони не ходять до гри tenis today.– Вони не збираються грати у теніс сьогодні.
- Минулий час
- Петро не буде йти до польоту Ann tonight.- Пітер не збирався зустрічатися з Енн сьогодні ввечері.
- Були не йти до покупки цього TV set but it was on sale.– Ми не збиралися купувати цей телевізор, але на нього була знижка.
Запитання з to be going to утворюється за допомогою винесення допоміжного дієслова to be ( am / is / are або was / were ) на початок речення.
- Теперішній час
- Is she really going to say that?- Вона справді збирається сказати це?
- Are you going to eat this piece of cake?- Ти збираєшся їсти цей шматок торта?
- Минулий час
- Was he going to rob you?- Він збирався тебе пограбувати?
- Were they going to visit Paris цей week?- Вони збиралися відвідати Париж цього тижня?
Спеціальне питання з to be going to утворюється за допомогою запитального слова або фрази, яка ставиться на початку пропозиції. Подальший порядок слів такий самий, як у загальному питанні.
- What are you going to do now?- Що ти збираєшся робити тепер?
- Where were they going to meet?– Де вони збиралися зустрітись?
Вживання to be going to
Заплановані дії
Конструкція to be going to використовується для вираження бажання та наміру зробити щось у майбутньому, запланованої дії, яка має відбутися у майбутньому.
- I' m going to meet Kelly tonight. Do you want to join?- Я збираюся зустрітися з Келлі сьогодні ввечері. Хочеш приєднатися?
- Ви йдете до роботи на цьому проекті всі weekends.– Ми працюватимемо над цим проектом усі вихідні.
Імовірність чогось
To be going to також використовується для вираження припущення, чогось, що з великою часткою ймовірності має чи може статися (як позитивного, і негативного).
- It' s going to be cold tomorrow.- Завтра буде холодно.
- He is going to be famous one day, believe me.– Якось він стане знаменитим, повір мені.
Наказ
Конструкція to be going to може використовуватися висловлення наказу чи суворої заборони стосовно комусь.
- Ви будете йти до вашого домашніх робіт праворуч!- Ти зараз же сядеш за свої уроки!
- Ви не можете йти до себе, що!- Ти не скажеш цього!
was / were going to
Конструкція to be going to у формі минулого часу ( was / were going to ) означає, що запланована дія так і не відбулася.
- I was going to invite you to the cinema але ви були busy.– Я збирався запросити тебе до кіно, але ти була зайнята.
- Вони були йти до того, що він був захищений, але це не з'явиться.- Вони збиралися одружитися, але це не сталося.
to go і to come
Для уникнення тавтології після конструкції to be going to бажано не використовувати смислові дієслова to go (йти) та to come (приходити).
- Неправильно
- I'm going
to goto Paris.- Я збираюся поїхати до Парижа. - He was going
to cometo that party.- Він збирався прийти на ту вечірку.
- Правильно
- I' m going to Paris.- Я збираюся поїхати до Парижа.
- He was going to be at that party.- Він збирався бути на тій вечірці.
to be gonna
Конструкція to be going to у розмовній мові часто усікається до форми to be gonna , після якої смислове дієслово використовується без частки to .
- going to = gonna
- I'm gonna leave soon. I don't wanna be late.- Я скоро піду. Не хочу спізнитися.
- Ralph is not gonna do anything про те, що.- Ральф не збирається нічого робити з цього приводу.
27.04.23
Тема: Be going to
H/t:MEL 8.5
21.04.23
Тема: Astonishing animals
H/t:MEL 8.420.04.23
Тема: A short weather forecast.
H/t:MEL 8.3
18.04.23
Тема: Future with will
H/t:MEL 8.2
14.04.23
Тема: Nature
H/t:MEL 8.1
13.04.23
Тема: Аналіз к/р
07.04.23
Тема:Test
Увага! О 11.50 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 12.20 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 30 хвилин.Пам'ятайте!
Успішного проходження!
06.04.23
Тема: Focus Review 6
H/t:revise U7
04.04.23
Тема: Focus Review 6
H/t:revise U7
24.03.23
Тема: An email
H/t:MEL 7.723.03.23
Тема: Park Street
H/t:MEL 7.6
21.03.23
Тема: Величні місця
Обрати картинку та скласти розповідь.
17.03.23
Тема: The greatest sities in the world
H/t:MEL 7.4
16.03.23
Тема: Present Perfect
H/t:MEL 7.3
14.03.23
Тема:Приємні спогади. Формування граматичних навичок.
H/t: MEL 7.2
09.03.23
Тема: Моя ідеальна відпустка.
H/t: вивчити лексику+MEL 7.1
03.03.23
Тема:Test
Увага! О 11.35 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 12.05 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 30 хвилин.Пам'ятайте!
Успішного проходження!
02.03.23
28.02.23
24.02.23
Тема: Past Simple: was/were, could.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
21.02.23
Тема: Організація шкільної екскурсії
H/t: MEL 6.6
16.02.23
Тема: Олімпійські ігри
H/t: MEL 6.5
14.02.23
Тема: Народні танці
H/t: MEL 6.4
10.02.23
Тема: Активний спосіб життя
H/t: MEL 6.3
09.02.23
Тема: Cпорт
H/t:6.2
07.02.23
Тема: Мій улюблений вид спорту
Д/з:6.1
31.01.23
Тема: My Project
26.01.23
Тема: Листування онлайн.
H/t: MEL 5.6
20.01.23
Тема: Моє хоббі.
H/t: MEL 5.5
17.01.23
Тема: Це-моя школа.
H/t: MEL 5.4
13.01.23
Тема: Дивовижні школи у світі.
H/t: MEL 5.3
12.01.23
Тема: Як навчаються діти в різних країнах світу.
H/t: MEL 5.2
10.01.23
Тема: Мій улюблений шкільний предмет.
H/t: MEL 5.1
23.12.22
22.12.22
Тема: A Boy Called Christmas
16.12.22
Тема:Test
Увага! О 08.35 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 09.05 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 30 хвилин.Пам'ятайте!
Успішного проходження!
15.12.22
Тема:Reading
Увага! О 11.00 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 11.30 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 30 хвилин.Пам'ятайте!
Успішного проходження!
09.12.22
Тема:Did you know?
SB:
H/t:MEL 4.5
08.12.22
Тема:Reading
SB:
06.12.22
Тема:Listening
SB:
H/t:MEL 4.3
02.12.22
Тема:Grammar
SB:
H/t:MEL 4.2
01.12.22
Тема:Me and Buddy
SB:
AB:
H/t:MEL 4.1
29.11.22
Тема:Test
Увага! О 09.35 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 10.05 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 30 хвилин та одна спроба. Пам'ятайте!
Успішного проходження!
24.11.22
Тема:An email of request
SB:
H/t:MEL 3.7
22.11.22
Тема:Describing a photo
SB:
AB:
H/t:MEL 3.6
15.11.22
Тема:Present Simple/Present Continuous
SB:
AB:
H/t:MEL 3.5
15.11.22
Тема:Work or hobby?
SB:
H/t:MEL 3.4
08.11.22
Тема:Present Continuous
SB:
AB:
H/t:MEL 3.2
04.11.22
Тема:Jobs
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
H/t:U3-learn new words by heart./MEL
03.11.22
Тема:Test
Увага! О 11.25 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 11.55 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 30 хвилин та одна спроба. Пам'ятайте!
Успішного проходження!
H/t:пройти олімпіаду.01.11.22
Тема:Focus Review
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:
H/t:пройти олімпіаду за запрошеннями:
21.10.22
Тема:What's for lunch?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:
WB:
H/t:MEL
19.10.22
Тема:An email of invitation
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:
AB:
H/t:MEL 2.7
18.10.22
Тема:Ordering food
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:
WB:
H/t:MEL 2.6
14.10.22
Тема:Articles
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:
SB:
H/t:MEL 2.5
13.10.22
Тема:Taling Chan
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:
AB:
H/t:MEL 2.4
11.10.22
Тема:Do you like fast food?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:
AB:
H/t:MEL 2.3
07.10.22
Тема:How many ingredients are there on top of a typical pizza?
SB:
AB:
H/t:MEL 2.2
06.10.22
Тема:Food
SB:
AB:
H/t:MEL 2.1
04.10.22
Тема:BBC video
SB:
AB:
H/t:MEL 1.8
30.09.22
Тема:Test/Writing
Увага! О 08.35 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 09.05 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 30 хвилин та одна спроба. Пам'ятайте!
Успішного проходження!
29.09.22
Тема:Preferences
SB:
WB:
H/t:MEL 1.6
27.09.22
Тема:Present Simple
SB:
WB:
23.09.22
Тема:A day in the life of my family.
SB:
WB:
H/t:MEL 1.4
22.09.22
Тема:My typical weekend.
SB:
WB:
H/t:MEL 1.3
20.09.22
Тема:Present Simple
1.Watch the video
2.Study the table
3.SB:
4.WB:
H/t:MEL 1.2
16.09.22
Тема:Повторення.Times and dates.
WB:
H/t:MEL 0.8
15.09.22
Тема:Повторення.Gadgets.
WB:
H/t:MEL 0.7
13.09.22
Тема:Повторення.Вдома.
WB:
H/t:MEL 0.6
09.09.22
Тема:Повторення.Can/can't.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
WB:
08.09.22
Тема:Повторення.Моя родина.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
WB:
H/t:MEL 0.4
06.09.22
Тема:Повторення.Мої улюблені речі.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
WB:
H/t:MEL 03
01.06.22
Тема:Повторення.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
30.05.22
Тема:Аналіз к/р.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
26.05.22
Тема:Speaking
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
25.05.22
Тема:End of Year Test/Use of English.
Увага! О 09.40 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 10.20 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 40 хвилин та одна спроба. Пам'ятайте!
Успішного проходження!
23.05.22
Тема:End of Year Test/Reading.
Увага! О 09.40 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 10.20 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 40 хвилин та одна спроба. Пам'ятайте!
Успішного проходження!
19.05.22
Тема:End of Year Test/Listening.
Увага! О 11.00 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 11.40 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 40 хвилин та одна спроба. Пам'ятайте!
Успішного проходження!
18.05.22
Тема:Перевіримо свої знання.Тест.
Увага! О 09.40 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту.
О 10.20 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 40 хвилин.Пам'ятайте!
Успішного проходження!
16.05.22
Тема:Revision
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:p.103
H/t:revise U8.
12.05.22
Тема:Яким засобам масової комунікації ти надаєш перевагу?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:p.102
1.
2.
3.
4.
Д/з:повторити слова ст.102
11.05.22
Тема:Bідвідування сучасної виставки мистецтва.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:p.101
1.
2.
3.
H/t:MEL 8.7
09.05.22
Тема:Basil's song.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:p.100
H/t:MEL 8.6
05.05.22
Тема:In a newspaper office.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:p.99
H/t:MEL 8.5
04.05.22
Тема:Must and have to.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
1.Watch the video.
2.Study the grammar.
Must vs. have to
• Must expresses the speaker's feelings, whereas have to expresses, above all, an impersonal idea:
You have to come. You are obliged to come. (There's a rule requiring you to come)
Do I have to wear this tie? Am I obliged to wear this tie? (Is there a rule about ties?)
We had to buy another ticket yesterday.
We'll have to buy another ticket later.
• Mustn't expresses prohibition
3.SB:p.98
H/t:MEL 8.4
02.05.22
Тема:Art for teens.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:p.97
H/t:MEL 8.3
28.04.22
Тема:Яким літературним жанрам ти надаєш перевагу?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:p.96
27.04.22
Тема:Чи обізнаний ти в мистецтві та літературі?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
SB:p.94-95
H/t:MEL 8.1
25.04.22
Тема:Мистецтво та література.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
20.04.22
Тема:Перевіримо свої знання.Тест.
Увага! О 09.40 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту. О 10.20 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 40 хвилин.Пам'ятайте! Успішного проходження!
18.04.22
Тема:Чи вмієш ти порозумітися з іншими?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
14.04.22
Тема:Writing.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
1.Which of the language learning aids below can you in the photos?
2.Ex.2p.89-read Jo's review and answer the questions.
3.Ex.3p.89-order the information as it appears in the review.
H/t:p.89 ex.7-write a review.
13.04.22
Тема: Indicating objects and clarifying.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
11.04.22
Тема:Вплив реклами на наші вподобання та вчинки.
1.Watch the video.
3.Ex.1p.81-read the text.
4.Ex.2,3p.81-mark the sentences true or false.
H/t: MEL
07.04.22
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
Тема:Які форми невербального спілкування ти знаєш?The Passive with will.
1.Watch the video
2.Study the table.
3.SB:p.86
H/t:MEL 7.4
06.04.22
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
Тема:Чи спілкуєшся ти однаково із різними людьми?
30.03.22
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
Тема:The Passive
28.03.22
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
Тема:Зустрічі з друзями із спілкування на відстані: за та проти.
11.02.22
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
10.02.22
Тема: Як ти лікуєш застуду?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
09.02.22
Тема: Як ти піклуєшся про своє здоров’я?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
07.02.22
Тема:Як ти піклуєшся про своє здоров'я?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
04.02.22
Тема:Підсумковий урок з теми.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
03.02.22
Тема:Перевіримо свої знання.Тест.
Увага! О 10.30 заходимо в MEL і приступаємо до виконання тесту. О 11.10 тест закривається.
Шановні учні,на виконання тесту у Вас є рівно 40 хвилин.Пам'ятайте! Успішного проходження!
02.02.22
Тема:Тематика космосу у творчості відомих британських виконавців.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
31.01.22
Тема:Надзвичайні вчинки звичайних людей.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
28.01.22
Тема:Чи цікавить тебе професія астронавта?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
21.01.22
Тема:Космічний туризм: переваги та недоліки.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
18.11.21
Make compliments.
18.11.21
Тема:An email describing appearance.
Look at these ideas for fancy-dress themes.
2.Read an email.What is the theme?
3.Ex.3p.41-complete the box.
H/t:MEL 3.7
17.11.21
Тема:Підбір аксесуарів до одягу.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
15.11.21
Тема:Одяг для вечірки.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
26.04.21
Тема: Who is Sherlock nowadays?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
23.04.21
Тема:Past Simple Passive
1.Watch the video.
2.Study the table.
H/t:
22.04.21
Тема: Present Simple Passive
1.Watch the video.
2.Complete the table.
3.Study the table.
H/t: make 10 passive sentences.
21.04.21
Тема: Найвідоміші детективи світу.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
19.04.21
Тема: Дивні та кумедні злочини.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
16.04.21
Тема: Злочинці та закон.
1.Watch the video.
2.Study the table.
CRIME | DEFINITION | CRIMINAL |
---|---|---|
abduction | taking someone away by force, demanding money for their safe return | |
arson | setting fire to a building, cars or property on purpose | arsonist |
assassination | killing a famous person or public figure | assassin |
assault | attacking someone physically | assailant |
bigamy | marrying someone when you are already married to another person | bigamist |
blackmail | threatening to reveal someone’s secrets if a lot of money is not paid | blackmailer* |
bombing | detonating an explosive device with the plan of harming people or property | bomber |
bribery | giving money or granting favors to influence another person’s decisions or behavior | briber* |
burglary | breaking into a house in order to steal something | burglar |
child abuse | treating a child badly in a physical, emotional, or sexual way | child abuser |
corruption | behaving illegally and dishonestly; especially those in power | |
crime | doing something illegal that can be punished by law | criminal |
cybercrime | doing something illegal over the Internet or a computer system | cyber criminal hacker** |
domestic violence | behaving violently inside the home | |
drunk driving | driving with too much alcohol in your blood | drunk driver |
embezzlement | stealing large amounts of money that you are responsible for, often over a period of time | embezzler |
espionage | spying, to obtain political or military information | spy |
forgery | illegally copying documents, money, etc. to cheat people | forger |
fraud | getting money from people by cheating them | con artist fraud |
genocide | killing on purpose a large number of people, especially from a particular group or area | |
hijacking | taking control of a plane, train etc by force, often to meet political demands | hijacker |
hit and run | not stopping to help a person hurt in an accident caused by you | |
homicide | killing another person on purpose | |
hooliganism | being violent or aggressive on purpose; often used to describe youth | hooligan |
identity theft | using someone else’s personal information for one’s own gain | |
kidnapping | taking someone away by force, often demanding money for their safe return | kidnapper |
libel | damaging someone’s reputation by writing lies about them | |
looting | taking things illegally and by force, during a riot, war, etc. | looter |
lynching | killing someone without legal process, often by hanging, often by an angry mob | |
manslaughter | killing someone by accident | |
mugging | attacking someone with a plan to rob them | mugger |
murder | killing someone on purpose | murderer |
perjury | lying in court, while under oath | |
pickpocketing | stealing wallets, money, etc. from people’s pockets in crowded places | pickpocketer |
pilfering | stealing small quantities of goods over time | |
poaching | hunting illegally | poacher |
rape | forcing someone to have sex | rapist |
riot | causing a noisy, violent public disturbance | rioter |
robbery | stealing large amounts of money with force or violence from a bank, store, etc. | robber |
shoplifting | stealing something from a store | shoplifter |
slander | damaging someone’s reputation by speaking lies about them | |
smuggling | taking things secretly in or out of a place, country, jail, etc. | smuggler |
speeding | driving above the speed limit | |
terrorism | using violence, threats, or fear, usually for political purposes | terrorist |
theft | stealing, in general | thief |
trafficking | trading something illegal like drugs, people, etc. | |
treason | betraying one’s country by helping its enemies | traitor |
trespassing | entering another person’s area; hurting people/damaging property through force | trespasser |
vandalism | destroying private or public property purposely | vandal |
3.p.94 ex.1(SB)-find the criminals in the picture.
4.p.94 ex.2(SB)-complete the sentences.
5.p.94 ex.3(SB)-use the table above to complete the table with the names of the crime.
H/t:p.95 ex.6,7,12(SB)-choose the correct option.
15.04.21
Тема: Контрольна робота
Завдання розміщено в Google Classroom.
14.04.21
Тема: Підсумковий урок.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
12.04.21
Тема:Проєкт: Imaginary Lines about the Earth.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
09.04.21
Тема: Revision
Vocabulary
1.p.86 ex.1- complete the words in the sentences.
2.p.86 ex.2 - match phrases a-e to make sentences.
Grammar
3.p.86 ex.3- choose the correct answers.
4.p.86 ex.4- complete the text.
5.p.86 ex.5- complete the dialogue with questions a-c.
08.04.21
Тема: Is moving house good for you?
1.How would you feel if you had to move house?
2.Ex.2p.93(SB)-read the article.
3.Read the article again.Answer the questions.-p.93ex.3
H/t:retell the story.
07.04.21
Тема: Як живуть кочівники?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
05.04.21
Тема:Identifying people.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
H/t:p.88 ex.1-learn by heart.
02.04.21
Тема: Собака-найкращий друг!
2.Can animals be your friend or part of your family?
3.Ex.2p.87-look at the photos.Which person do you think might have a disability?How do you think the dog is helping?
4.Ex.7-8p.87-choose the correct option.
H/t:Ex.1,4p.83(WB).
01.04.21
Тема: Defining and non-defining relative clauses.
1.Watch the video.
2.Study the Grammar box.
Рано чи пізно всі, хто вивчає англійську мову, стикаються з поняттям Relative Clause. Під такою загадковою назвою ховаються додаткові визначальні речення (частини складнопідрядних речень). Іншими словами, в складному реченні другорядна (залежна) частина – Relative Clause – детально розкриває головну і несе уточнюючу інформацію.
Наведемо приклади створення однієї фрази з Relative Clause з двох простих, досить коротких і пов’язаних один з одним речень:
A train goes to Manchester. It leaves from platform 3.
Поїзд йде в Манчестер. Він відправляється з 3 платформи.
The train which goes to Manchester leaves from platform 3.
Поїзд, який йде в Манчестер, відправляється з 3 платформи.
A lady teaches us German. She lives next door.
Дама викладає нам німецьку мову. Вона живе по сусідству.
The lady who teaches us German lives next door.
Дама, яка викладає нам німецьку мову, живе по сусідству
Як бачимо, невід’ємною складовою Relative Clause є, перш за все, слова which, who і that. Всі вони відповідають українському слову «який». Однак крім них Relative Clause може вводитися словами whose (чий, у якого), whom (якому, до якого), where (де, в якому), when (коли), why (чому, за якими):
The guy whose laptop had been stolen called the police.
Хлопець, у якого вкрали ноутбук, подзвонив в поліцію.
Every summer John goes to the town where his parents were born.
Щоліта Джон їздить в місто, де (в якому) народилися його батьки.
Також зверніть увагу на те, що неозначений артикль a перед іменниками train, lady, film в реченні з Relative Clause замінюється на the, оскільки підрядне речення доповнює зазначені іменники, роблячи їх конкретними.
Види Relative Clause в англійській
Знайомлячись з Relative Clause в підручниках зарубіжних авторів, ви неодмінно помітите, що дане явище, як правило, доповнюється цифрами 1 і 2. Що ж вони означають? Давайте розбиратися.
Під цифрою 1 ховається так зване Defining Relative Clause, що представляє важливу й значиму для висловлювання інформацію. Слід пам’ятати, що комами таке підрядне речення в англійській мові, на відміну від українського, не відокремлюється:
Richard is the man who married my cousin Janet.
Річард – це той чоловік, який одружився на моїй двоюрідній сестрі Дженет.
That’s the cat that I saw in my garden.
Це той самий кіт, якого я бачила в своєму саду.
Під цифрою 2 мається на увазі Non-Defining Relative Clause, яка вводить додаткову, уточнюючу інформацію, не завжди є важдивою для висловлювання. Тому в даному випадку підрядне речення виділяється комами:
The girl from my college, who I have never spoken to before, asked me for help today.
Дівчина з мого коледжу, з якої я раніше ніколи не спілкувався, попросила мене сьогодні про допомогу.
Варто відзначити, що в деяких реченнях сполучник, який є початком Relative Clause, може пропускатися. Щоб зрозуміти, чи можемо ми опустити which, who або that, необхідно спочатку визначити, з чим узгоджується підрядне речення: з підметом чи з додатком.
Розглянемо 2 приклади:
The young man who lives upstairs is very friendly.
Молодий хлопчина, що живе над нами (на поверх вище), дуже доброзичливий.
The young man (who) you met yesterday lives upstairs.
Молодий хлопчина, якого ви вчора зустріли, живе над нами (на поверх вище).
У першому випадку ми маємо справу з Subject Relative Clause, в якому підмет підрядного означального речення збігається з підметом головного (the man). У такому реченні наявність сполучника(в даному випадку – who) є обов’язковою.
У другому випадку в головному і підрядному реченнях різний підмет:
The young man lives upstairs.
You met him (доповнення) yesterday.
Підрядне визначальне такого виду має назву Object Relative Clause і не вимагає обов’язкової наявності відносних займенників which, who або that.
Для кращого закріплення вищевикладеного матеріалу наведемо інші приклади речень з наявністю і відсутністю відносних займенників:
- Subject Relative Clause
The doctor told him not to worry. A doctor treated him. = The doctor who treated him told him not to worry.
Лікар, який лікував його, сказав йому не хвилюватися.
- Object Relative Clause:
The doctor told him not to worry. He talked to a doctor. = The doctor he talked to told him not to worry.
Лікар, з яким він говорив, попросив його не хвилюватися
Зауважте, що прийменники в підрядних Object Relative Clause частіше ставляться після відносних займенників which, who або that і дієслів (як з доповненням, так і без нього):
It’s the movie I told you about.
Це фільм, про який я тобі казав.
This is the book she has been looking for.
Це та сама книга, яку вона шукала.
3.Do the exercise:
- I have three brothers.
- I have one sister.
- Bob's mum has lost her keys.
- My friend Jane moved to Canada.
- I am a shoe fanatic.
- Mr Robinson is very famous.
- Tamara has two cats. Both of them are black.
- Kevin has four cats. Two of them are black.
- We are on holiday. Yesterday we visited a church.
- We are on holiday. Yesterday we visited a church.
31.03.21
Тема: Дети живеш?
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
29.03.21
Тема: День Дружби.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
26.03.21
Тема:Second conditional
Write the correct form of the verb.
1. If I _________________ (be) you, I _________________ (get) a new job.
2. If he _________________ (be) younger, he _________________ (travel) more.
3. If we _________________ (not / be) friends, I _________________ (be) angry with you.
4. If I _________________ (have) enough money, I _________________ (buy) a big house.
5. If she _________________ (not / be) always so late, she _________________ (be) promoted.
6. If we _________________ (win) the lottery, we _________________ (travel) the world.
7. If you _________________ (have) a better job, we _________________ (be) able to buy a new car
8. If I _________________ (speak) perfect English, I _________________ (have) a good job.
9. If we _________________ (live) in Mexico, I _________________ (speak) Spanish.
10. If she _________________ (pass) the exam, she _________________ (be) able to enter university.
25.03.21
Тема: Якби я міг,я б зустрівся з тобою.
1.Watch the video.
2.Study the table.
3.Ex.1p.80-match 1-6 with a-f to make sentences.
4.Ex.2p.80-choose the correct option.
5.Do ex.3,4p.80(WB).
H/t:ex.5p.80(WB).
24.03.21
Тема: Сімейні події.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
22.03.21
Тема: Мої найближчі друзі.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
19.03.21
Тема: Моя велика сім'я.
1.Who would you like to spend a day with?
-grandfather;
-grandmother;
-teacher;
-neighbour;
-aunt;
-uncle;
-cousin.
2.Ex.2p.82-use the words in bold to complete the definitions.
3.Ex.3p.82-guess the relationships between the people.
4.Do Ex.4-6p.83
H/t:learn the new words(Ex.4p.83).
18.03.21
Тема: Контрольна робота
Завдання розміщено в Google Classroom.
17.03.21
Тема:Підсумковий урок.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
05.03.21
Тема: Прoєкт.Екстримальні види спорту.
1.Watch the video.
2.Choose one of the extreme sports you wish and make a project.
There are some examples:
Тема: Пригодницькі види спорту.
Read and underline any words or phrases you don't know and find their meaning in your dictionary.
03.03.21
Тема:Незабутня подорож!
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/8065465590
Meeting ID:8065465590
Пароль: 56777
Zoom.Meeting ID: 8065465590
Пароль: 56777
Початок:16.45
Adverbial clauses of time consist of two clauses: the main clause and the time clause. The time clauses begin with: when, whenever, while, as, since, after, before, until, as soon as, once. The time clause may come before or after the main clause with no change in meaning. If they refer to the future, the Simple Present is used in the time clause, and shall/will + infinitive/perfect infinitive or modal + infinitive, or imperative is used in the main clause.
When a complex clause contains a temporal clause, the time clause has future reference. The future is normally indicated by will/shall ('shall' with 'I/we') but not in the subordinate clause.
Peter will return soon. Then he will telephone you.
Peter will telephone you when / as soon as he returns.
That has a future reference. Future is marked by the main clause.
We may use Present Simple or Present Perfect when we expect future.
I will return your book on Monday. I will have read it by then.
We can combine these two sentences into a complex sentence in the following way:
I will return your book on Monday when / as soon as I have read it.
The rule stated for a complex sentence containing a time clause will apply to temporal clause with future reference introduced by: after, before, till, until, whenever and by other expressions which could replace when and as soon as like e.g. once, immediately, the moment, the minute, the day
He will call you immediately / the moment he gets home.
Once you've seen one of his pictures, you've seen them all.
The main clause could be imperative.
Come and see me me as soon as you have a spare minute.
Till / Until
The two words are inter-replacable and they mark the end point of the period of time and they are associated with the verb denoting an action or lack of action which can continue during the period ending at that point.
Wait till I come / I return.
Don't leave / You mustn't leave Waiting will continue throughout the period. 'Leave' and 'go' in the affirmative could not replace 'wait' (in the first sentence) since they denote actions performed at the point of time not continuing through the period.
Since
When it introduces a time clause, it can mark the beginning of the period of time which continues until now or until then. In temporal clause a verb in the past can mark the beginning of the period while the verb in the main clause is Present Perfect of the period which continues until now or Past Perfect if it continued till then (in the past).
Since I left school (till now), I've only seen him once.
I met Peter last week since we left school (till then), we had often written to each other.
And 'since' followed by a verb in Present or Present Perfect referring to activity having during and still continuing means: 'during the period when'.
Since we've left we met many people.
We cannot replace 'left' by 'came' because it refers to an activity.
While
It can mean 'during the period that'
A. The postman arrived while I was having a bath.
B. I was doing my homeowork while the children were playing.
C. Peter waited while I had a bath.
In A and B 'while' can be replaced by 'when' and 'as' but 'while' C could be replaced by 'as' but not usually by 'when' ( 'when' refers to definite time that ... )
I cut myself when I was shaving.
The robber was arrested as e was leaving the bank.
H/t:do the exercise.
Zoom.Meeting ID: 8065465590
Пароль: 56777
Початок:17.35
Zoom.Meeting ID: 8065465590
Пароль: 56777
Початок:16.45
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 744 1971 5480
Пароль: 56777
Початок:17.35
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 744 1971 5480
Пароль: 56777
Початок:16.45
What is Australian Rules Football?
- Australian Rules Football (also "Aussie Rules" or " footy") is a physical contact sport. It is a form of football with roots traceable from early forms of Rugby and Gaelic football, but it is uniquely Australian. Its rules were codified in 1858, and probably predate all other modern forms of football, such as American, Canadian, Rugby Union and League, Association (Soccer) and Gaelic football. Today it is a multi-million dollar business, with a National Competition and numerous smaller leagues. Interest in the game is generally at an all time high within and outside Australia, yet despite this, some parts of Australia are still lukewarm in support of their team in the AFL, and the game has yet to take a firm hold overseas.
Where in the World is Aussie Rules played?
- Australia is divided into 6 states and 2 territories. Aussie Rules is the main code of football in Victoria, Western Australia, South Australia, Tasmania, and the Northern Territory and has a strong following in the Australian Capital Territory. Although played in the States of Queensland and New South Wales, it runs second string to Rugby League in terms of popularity in those states. The AFL provides financial or practical assistance to leagues all over the world including Great Britain, Canada, Denmark, Japan, New Zealand, and here in the USA.
When is the Australian Football League (AFL) season?
- Games usually start for the Premiership season in the last weekend of March, and continue through until the end of August. The Finals then start, culminating in the Grand Final on the last Saturday (Friday for the U.S.) in September.
A pre-season tournament (the NAB Cup) with the majority of games being played at night, is played from late February to the last week before the regular season begins. Exhibition games are sometimes played overseas between seasons.
Saturday afternoon is the traditional game time, but AFL games are played on Friday nights, Saturday afternoons and evenings and Sunday afternoons and evenings. Games are occasionally scheduled on Monday nights and on public holidays.
To watch AFL live from within the U.S., check out www.espn3.com.
Rules Overview
- The team scoring the most points wins the game. The match is considered drawn if points are equal.
A game is divided into 4 quarters of 20 minutes playing time. Time is kept on the field by the umpires. When play is unduly delayed, such as the ball going out of the playing area, time is added on to the playing time of the quarter as it is in soccer. This is referred to as 'time on'. The teams change ends at the end of each quarter.
A maximum interval of minutes is allowed between the first and second quarters for the teams to change ends, and five minutes are allowed between the third and fourth quarters. Half-time is a maximum of 20 minutes long, with players being allowed to leave the ground for not more than 15 minutes.
The Field
- Aussie Rules is played on cricket ovals; thus, there are no standard dimensions for a football field (usually called "ground" or "paddock"). The field should be an oval between 135 and 185 meters in length and 110 and 155 meters in width. (The Melbourne Cricket Ground is considered an ideal surface; its dimensions are 165m length by 135m width.) The boundary is marked with a white line drawn a few meters from the stands.
The goals are two sets of posts erected at the far ends of the oval. The inner set of posts is the goal posts, 6.4 meters (roughly 7 yards) apart on the boundary line, and at least 6 meters tall.
Two behind posts are set 6.4 meters from either side of the goal posts on the boundary line, and must be at least 3 meters tall. All posts must be padded to a height of 2 meters.
A goal square (actually a rectangle) extends 9 meters into the ground from the goal posts, and is 6.4 meters in width.
A radius is drawn on the oval 50 meters from each goal. This merely serves as a range finder; any AFL player should be able to kick a goal from this line, and perhaps beyond.
The center circle is marked at the precise center of the oval, 3 meters in diameter, bisected by a lateral line extending 2 meters either side of the diameter, and dividing the field in half. A center square is centered on this, 45 meters on each side. These markings control the conduct of center bounces, as will be seen later.
The Ball
- The ball is an oval bladder covered with leather, tanned for day use or colored visible yellow for night matches, and inflated to 69kPa (10 lbs) pressure. It is slightly larger and rounder than the American or Canadian ball, as it was not designed to be thrown.
Length 270 - 280 mm Diameter 167 - 173 mm Circumference - 720 - 735 mm by 545 - 555 mm Approximate weight - 450 - 500 grams (Dry weight inflated ball.)
Players and Positions
- A team consists of 18 players; three interchange players (substitutes) are allowed on the bench. Free substitutions are allowed at any time during the match, through a "gate" in front of either bench.
Players are deployed in five lines of three across the oval, with the remaining three assigned to the ball.
The players in each line are usually designated as being in either the left, center or right position in each line, relative to the direction of attack:
Full Forwards: Left Forward Pocket Full Forward Right Forward Pocket
Half Forwards: Left Half Forward Center Half Forward Right Half Forward
Center Line: Left Wing, Center, Right Wing
Half Backs: Left Half Back, Center Half Back, Right Half Back
Full Backs: Left Back Pocket, Full Back, Right Back Pocket
The three assigned to the ball are referred to as "followers." Their positions are referred to as Ruckman, Rover and Ruck-Rover.
Although the players have designated positions, they are free to move anywhere on the ground when play is in progress. There is no "goalie" in Aussie Rules.
PURPOSES OF PLAYER POSITIONS
- All players should contest the ball when its within their vicinity (unless playing to alternative coaching instructions). Other general purposes of player positions according to line are:
Full Forward: Attack the goal, Trap the ball in the area
Half Forward: Attack the goal, Set up scoring shots, Trap the ball further forward - then hold, Trap the ball in the area
Centre Line: Attack the goal, Set up scoring shots, Recover the ball from the backline, Trap the ball further forward - then hold, Trap the ball in the area
Half Back: Hold the ball in the area, Attack - clear ball forwards, Recover ball from backline
Full back: Hold the ball in the area, Attack - clear ball forwards
No padding is worn. Mouthguards, soft protective headgear and shin guards are permitted. Other protection or medical appliances require prior approval; generally, you can't play in a cast or heavy knee braces as you can in the NFL. Jewelry is prohibited as a health hazard.
Scoring
- A ball kicked between the two larger goal posts without being touched is a goal and scores six points. The ball is returned to the center circle for a "ball-up."
If the ball passes between the behind posts by any other means, then it is a behind, and it scores 1 point. If the ball hits the goal post, a behind is scored. This is regardless of where the ball goes after hitting the goal post, e.g., back into the field of play, through the goals or whatever. If the ball is forced, or carried, but not kicked over the scoring line anywhere between the goal posts, a behind is scored. The ball is kicked back into play from within the goal square, usually by the opposing fullback.
If the ball hits a behind post without bouncing it is deemed "out on the full" and the opposing team takes a free kick from next to the behind post. If the ball bounces and hits the behind post then the ball is thrown into play again by the boundary umpire from next to the behind post (see (b) under "Starting and Restarting Play" below). In either case, no points are scored.
One thing that can be confusing is the score. You may see something like:
NORTH MELBOURNE | 13.15.93 |
ST. KILDA | 9.12.66 |
The first number (A) represents the amount of goals scored. The second number (B) is the amount of behinds scored. The third number (C) is the calculated score. For those who just love math.... A x 6 (goal points) + B = C
Starting and Restarting Play
- Teams determine the initial choice of goal by coin toss. The field umpire starts play by blowing his whistle and bouncing the ball in the center circle so that it rebounds vertically to be contested by the players in the center square. If ground conditions won't allow the ball to bounce, the umpire simply tosses the ball into the air as if it were a "jump ball."
At a center bounce, no player may enter the center circle or cross the center line into the opponent's side of the ground, and only four players from each team are permitted in the center square, until after the ball has been bounced.
After a goal is scored, play is restarted in the center of the ground in the manner described above.
The other common situations when play is restarted are:
- After a behind has scored. Any player of the defending team kicks the ball from within the kick-off 'square' in front of goal, but only after the goal umpire has finished waving his flags. The player must kick the ball out to restart play. You may observe, however, that there is no rule preventing him from kicking the ball to himself.
- After the ball has gone out of bounds (outside the boundary line). If the ball bounced, then the boundary umpire restarts play by throwing it backwards over his head towards the center of the ground. If the ball did not bounce and went over the boundary line as a result of a kick that was not touched, it is "out on the full" (on the fly), and the opposing team receives a free-kick from the spot at which the ball went out. The closest player from the opposing team takes the free kick.
- When a pack of players prevents either team from gaining clear possession, or a player being tackled or held fails to dispose of the ball ("holding the ball;" see "Possession" below). The umpire bounces the ball at the spot where play came to a halt.
Each quarter runs for 20 minutes of playing time -- when the ball is in play. The ball is considered out of play in the following situations:
- A goal is scored. Time is stopped from when the goal umpire finishes waving his flags to when the ball is bounced.
- A behind is scored. Time is stopped from when the goal umpire finishes waving his flag to when the ball is kicked in.
- The ball goes out of bounds. Time is stopped from when the ball goes over the boundary line until the boundary umpire throws the ball back into play.
- Whenever the field umpire signals to the time-keeper that time is to be stopped by raising his arm and blowing his whistle.
Out of Bounds
- A ball that has gone completely over the boundary line is considered out of bounds. If any portion of the ball is on or over the boundary line, the ball is still in play, as it is in soccer. A player can be over the boundary line and in possession of the ball without the ball being considered "out of bounds" if part of the ball is still in play.
Possession and Disposal of the Ball
- A player may hold the ball for unlimited time when he is not being held by an opponent.
- A player lying on or over the ball is considered to be in possession.
- A player running with the ball must bounce the ball or touch it to the ground once every 15 meters. (The distance is usually not strictly enforced, especially if the runner is challenged.)
- A player in possession of the ball and held by an opponent must dispose of the ball immediately by kicking or handballing the ball. (Tackling is permitted, but only between shoulders and knees.)
To handball correctly, a player must hold the ball in one hand and hit it with the clenched fist of the other hand. The hand holding must not move relative to the player's body. (Correct technique is sometimes more honored in the breach than in the observance.) Overhand passing is not permitted.
A mark is allowed when the ball is caught from a kick which has traveled a minimum distance of 10 meters, and the ball has traveled in the air without being touched by another player. (The ball usually doesn't have to be held for very long, especially in a physical marking contest; and yes, anything goes as long as both contestants are going for the ball.) The player taking the mark may play on immediately, or go back and kick over the position where he took the mark.
Shepherding
- A player may impede the movement of an opposition player towards that of the ball, however it may only be done within 5 metres of the ball. Shepherding allows the opposition player to be pushed in the chest or side, or for the player to place his body between the opposition and the ball (when the player himself is not in possession of the ball.) Comparable to screens in basketball or blocking in American Football.
Free Kicks
- Free kicks may be given against players either with or without the ball. A free kick is generally taken at the spot where the infringement occurred. (Exceptions see "Play On" and "Relayed Free Kicks" below.)
A free kick is given against the player in possession of the ball for the following infringements of the rules:
- Not disposing of the ball within a reasonable time when held by an opponent.
- Not disposing of the ball correctly by using a handball or a kick.
- Kicking the ball over the boundary line without it bouncing first or being touched by another player.
- Deliberately forcing or taking the ball over the boundary line.
- Running more than 15 meters without bouncing the ball or touching the ball on the ground.
A free kick is given against any player who:
- Grabs the opponent with the ball above the shoulder or below the knees.
- Pushes an opponent in the back.
- Trips or attempts to trip an opponent.
- Charges an opponent.
- Interferes with an opponent attempting to mark in the air by punching or bumping.
- Shepherds an opponent when the ball is more than 5 meters away.
- Enters the center square before the ball is bounced at the restart of play.
Following a free kick or mark, a 50 meter penalty is given against a player standing on the mark who:
- Refuses to stand on the mark at the point indicated by the umpire.
- Deliberately wastes time in returning the ball to the player who is to take the kick.
- Holds the player who is to take the kick thereby preventing play continuing.
- Runs over the mark before or as the ball is kicked. (Any player in the opposing team can give this penalty).
Kick-in After Behind
- If a ball is kicked back into play from the goalsquare, following the scoring of a behind, and subsequently goes "out of bounds" without being touched by a player of either team despite bouncing, it is treated as if having gone out of bounds on the full. The attacking team is awarded a free kick.
Play On
- An umpire need not hold up play by awarding a free kick to a player who has been infringed. Where the player or a team-mate has possession and is in an advantageous position, the umpire calls 'play-on' and allows play to continue. This is referred to as 'paying the advantage'.
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 744 1971 5480
Пароль: 56777
Початок:згідно розкладу.
2.Ex.1p.60(WB)-match 1-6 with a-f to make sentences.
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 744 1971 5480
Пароль: 56777
Графік:понеділок/середа,13:00.
H/t:ex.3,4p.58(WB)
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 74201739211
Пароль: 56777
Графік:понеділок/середа,13:00.
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 74201739211
Пароль: 56777
Графік:понеділок/середа,13:00.
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 741 9356 8017
Пароль: 56777
Графік:понеділок/середа,13:00.
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 741 9356 8017
Пароль: 56777
Графік:середа,13:00-13:30
Meeting ID: 744 1971 5480
Пароль: 56777
Графік:середа,14:00-14:30
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 741 9356 8017
Пароль: 56777
Графік:середа,13:00-13:40
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 744 1971 5480
Пароль: 56777
Графік:середа,14:00-14:40
1.Study the table.
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 741 9356 8017
Пароль: 56777
Графік: понеділок /середа,13:00-13:40
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 744 1971 5480
Пароль: 56777
Графік: понеділок /середа,14:00-14:40
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 741 9356 8017
Пароль: 56777
Графік: понеділок /середа,13:00-13:40
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Meeting ID: 744 1971 5480
Пароль: 56777
Графік: понеділок /середа,14:00-14:40
1.Watch the video.
2.Study the table.
3.Do you prefer watching films at home or at the cinema?
4.Ex.2p.48- Read the text quickly.
5.Ex.3p.48- Study the Grammar box.
6.Ex.4p.48- Complete the sentences with the correct form of the words.
H/t: do ex.5p.48
7-А
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/74193568017?pwd=Zi9qSFc5UlJCWmdHVXJOWjBkQTBzQT09
Meeting ID: 741 9356 8017
Пароль: 56777
Графік: понеділок /середа,13:00-13:40
7-Г
Долгіх Олександра запрошує Вас на заплановану зустріч у Zoom.
Приєдайтеся за допомогою посилання:
https://us04web.zoom.us/j/74419715480?pwd=VDN4bEtGT01ESUF2REMxOC9BR21xQT09
Meeting ID: 744 1971 5480
Пароль: 56777
Графік: понеділок/середа, 14:00-14:40.
1) Виконай інтерактивні вправи, щоб закріпити матеріал, пройдений у класі.Exersice 1. Доповни речення в Present Simple Tense.Exersice 2.Доповни речення в Present Continuous Tense.Обов'язково надішли вчителю свої відповіді. Для цього після натскання "Finish" обери "Email my answers to my teacher" та введи наступні дані: 1. Своє ім'я та прізвище англійською мовою 2. Group/level: 7 3. School subject: English 4. Teache's email: blackhorse2105@gmail.com
Закінчивши вправи, не забудь натискати "Finish"
Present simple vs present continuous
Present simple vs present continuous
1) Виконай інтерактивні вправи, щоб закріпити матеріал, пройдений у класі.Exersice 1. Доповни речення в Present Simple Tense.Exersice 2.Доповни речення в Present Continuous Tense.Обов'язково надішли вчителю свої відповіді. Для цього після натскання "Finish" обери "Email my answers to my teacher" та введи наступні дані: 1. Своє ім'я та прізвище англійською мовою 2. Group/level: 7 3. School subject: English 4. Teache's email: dolhikh@nvk.ukr.educationЗакінчивши вправи, не забудь натискати "Finish"
27.05.20
Тема: Повторення.
Watch the video.
Which episode of this movie do you like the most?Why? Who is your favorite character?
26.05.20
Тема: Повторення.
Д/з:Повторити таблицю неправильних дієслів.
25.05.20
Тема:Progress review
1.Ex.5p.71(WB)-write questions and affirmative or negative short answers.
2.Ex.6p.71(WB)-complete the questions using ever or never.
H/t:Scan QR-code and do exercise.
Тема:Progress review
1.Ex.1p.70(WB)-complete the sentences.
2.Ex.2p.70(WB)-complete the words in the sentences.
3.Ex.3p.70(WB)-write sentences using the affirmative or negative form of the present perfect.
20.05.20
Тема:PROJECT. A Poster. 5 scary things to do around the world.
Here is our choice of the 5 scariest things to do in the world.If you enjoy feeling scared ,you'll love these activities!What do you think?
Тема:Culture.Extreme Sports.
1.Find the names of the extreme sports in the photos.
2.Ex.2p.111-read the text and answer the questions.
3.Ex.3p.111- answer the questions.
H/t.Make an advert for an extreme sport.
18.05.20
Тема:Emails.
Тема:A true story about an accident
3.Ex.1p.68(WB)-read the article.Complete the sentences.
4.Ex.2p.68(WB)-read the article again.Match paragraphs with headings.
5.Ex.3p.68(WB)-read the article again.Put the story in the correct order.
6.Ex.4p.68(WB)-answer the questions.
H/t.Ex.5p.68(WB)
13.05.20
перевірочна робота з англійської мови.
Необхідно повторити лексику ст.97 (WB) та граматику ст.51,53,61,63,73,83(SB).
перевірочна робота з англійської мови.
Необхідно повторити лексику ст.97 (WB) та граматику ст.51,53,61,63,73,83(SB).
12.05.20
Тема:Responding to a problem.
1.A friend has hurt his ankle.How do you know if it serious or not?
3.Ex.2p.84-cd 2.29 Cover the dialogue and choose the correct words in the key phrases.
4.Ex.3,4p.84-Ask and answer questions using the key phrases.
H/t. Learn the dialogue by heart.
08.05.20
Тема:Present perfect.Questions and short answers.
1.Watch the video.
Auxiliary
|
Subject
|
Verb
|
Rest
|
Yes/No
|
Subject
|
Auxiliary (+ n't)
|
Have
|
you
|
done
|
the shopping?
|
Yes,
No, No, |
I
I I |
have.
have not. haven't. |
Has
|
Jane
|
played
|
basketball?
|
Yes,
No, No, |
she
she she |
has.
has not. hasn't. |
Have
|
they
|
been
|
to Canada?
|
Yes,
No, No, |
they
they they |
have.
have not. haven't. |
Question word
|
Auxiliary
|
Subject
|
Verb
|
Rest
|
Answer
|
How often
|
have
|
you
|
tried
|
to download the file?
|
I have tried to download the file three times.
|
How long
|
have
|
they
|
lived
|
in Ottawa?
|
They have lived in Ottawa since 2009.
|
Where
|
has
|
he
|
been?
|
He has been at home.
|
4.Do ex. 2p.67(WB)-write questions and short answers.
5.Do ex. 3p.67(WB)-write sentences and questions.
H/t: Do Ex.4p.67.(WB)
07.05.20
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
Тема: Ever and Never
1.Watch the video.
2. Study the table.
3. Do this exercise.
4.Ex.1p.83-choose the correct answers.
5.Ex.2,3-write questions and short answers.
H/t: Do Ex.4p.83.
05.05.20
Увага! В вівторок ( 05.05.20) 0 13.00 6-А
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
Тема: Dangerous Sports
1.Watch the video.
3.Have you ever had a bad accident?
4.What happened?
5.Ex.1p.82-check the meaning of words and choose the correct options.
6.Listen and check. cd 2.26
7.Ex.2p.82-complete the table.Listen and check.cd 2.27
8.Ex.3,4p.82-listen and answer the questions.cd. 2.28
H/t: Do Ex.5p.82.
30.04.20
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
Тема: Present Perfect
1.Watch the video.
2. Study the table.
3.Ex.1p.81-choose the correct options.
4.Ex.2p.81-choose the correct words in the rules.
5.Do Ex.3,4,5p.81.
6.Listen cd 2.25 and choose the form you hear.
H/t: Do Ex.7p.81.
28.04.20
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
Тема: Американські горки.
1. Read the article. What is Jane's problem?
2. Ex.2 p.80 -Read the article again and complete the sentences.
3. Do Ex.3,4p.80
H/t Translate the text.
24.04.20
1.What is a phobia? Do you have one?
2.Ex.1p.78- do the Risk Factor questionnaire.
3.
4.Ex.2p.79- find adjectives 1-8 in the questionnaire.
5.Ex.3p.79-listen cd 2.23 .Who is happy?
6. Ex.4p.79-listen again cd 2.23 Choose the correct words.
H/t Do Ex.1-4p.64 (WB).
23.04.20
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
Тема: Підсумковий урок з теми:"Музика"
Виконайте тест і надішліть до 22.04.2020 до 19:00 електронним листом учителю - blackhorse2105@gmail.com
Прослухайте cd 1 та виконайте завдання.
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
17.04.20
Тема уроку: Curriculum Extra.Music.Sounds.Rhythm.
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
15.04.20
14.04.20
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
13.04.20
Тема уроку:Конкурс талантів.Розвиток діалогічного мовлення.
1.Complete the dialogue with the missing words or phrases.
2.Listen and check. CD2.20
3.What two things does Dan offer to do?
4.Do ex.2,3,4 p.74.
H/t: learn the dialogue by heart.
09.04.20
відбудється урок з англійскої мови на платформі Zoom.
08.04.20
Тема уроку: Be going to / Present Continuous for future arrangements.
1.Переглянути відео.
2.Виконати вправи 3,4.5ст.73.
3.Д/З: Виконати тест.
Завдання необхідно виконати до 9 квітня 12:00
07.04.20
6-A
Тема: Конференція Zoom Олександра ДолгІх
Час: 7 квітня 2020 о 13:00
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/8065465590?pwd=OXVia09ZaFMyZmc5eFpDVE9KWjFHZz09
ІдентифІкатор конференцІЇ: 806 546 5590
Пароль: 018468
6-Г
Тема: Конференція Zoom Олександра ДолгІх
Час: 7 квітня 2020 о 14:00
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/8065465590?pwd=OXVia09ZaFMyZmc5eFpDVE9KWjFHZz09
ІдентифІкатор конференцІЇ: 806 546 5590
Пароль: 018468
Тема уроку:Якості успішного співака.
1.Виконати впр.1 ст.72 та прослухати аудіо запис ,перейшовши за посиланням:
CD2.16
2.Виконати впр.2 ст.72 та прослухати аудіо запис ,перейшовши за посиланням:
CD17
3.Виконати впр.3 ст.72 та прослухати аудіо запис ,перейшовши за посиланням:
CD18
4.Виконати впр.4,5 ст.72 та прослухати аудіо запис ,перейшовши за посиланням:
CD19
5. Домашнє завдання.Виконати впр.1,3 ст.64 (Wb)
03.04.20
1.Переглянути відео.
3.Виконати впр.3-5ст.61.
Домашнє завдання: впр.1-3 ст.57(WB).
Зробити переклад пісні-впр.1 ст.70 (SB);
Виконати впр.4 ст.56 (WB)
31.03.20
2)Виконати наступну вправу письмово в зошиті, відправити мені в вайбер.
First Conditional Exercise Put the verb into the correct first conditional form:
1. If I __________________ (go) out tonight, I __________________ (go) to the cinema.
2. If you __________________ (get) back late, I __________________ (be) angry.
3. If we ____________ (not / see) each other tomorrow, we __________ (see) each other next week.
4. If he __________________ (come), I __________________ (be) surprised.
5. If we __________________ (wait) here, we __________________ (be) late.
6. If we __________________ (go) on holiday this summer, we __________________ (go) to Spain. 7. If the weather ________________ (not / improve), we __________________ (not / have) a picnic.
8. If I __________________ (not / go) to bed early, I __________________ (be) tired tomorrow.
9. If we __________________ (eat) all this cake, we __________________ (feel) sick.
10. If you ________________ (not / want) to go out, I __________________ (cook) dinner at home.
11. I __________________ (come) early if you __________________ (want).
12. They __________________ (go) to the party if they __________________ (be) invited.
13. She __________________ (stay) in London if she __________________ (get) a job.
14. He ________________ (not / get) a better job if he __________________ (not / pass) that exam.
15. I __________________ (buy) a new dress if I __________________ (have) enough money.
16. She __________________ (cook) dinner if you __________________ (go) to the supermarket. 17. They __________________ (go) on holiday if they __________________ (have) time.
18. We __________________ (be) late if we __________________ (not / hurry).
19. She __________________ (take) a taxi if it __________________ (rain).
20. I __________________ (not / go) if you __________________ (not / come) with me.
Опрацювати матеріал підручника ст.68-69
Виконати впр.1,2 ст.56(WB)
Інформація для 6-г.
Запрошення на вебінар.
Александра Долгих приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Музика та музичні інструменти.
Время: 31 мар 2020 02:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/8065465590?pwd=RFprU3o3b1htdVh2Z1ZBR0FrZ25mQT09
Идентификатор конференции: 806 546 5590
Пароль: 32145
Інформація для 6-а.
Немає коментарів:
Дописати коментар