Самоосвіта

 

                                                                                     «Формальна освіта допоможе

                                                                                     вам вижити, а  самоосвіта

                                                                                     приведе вас до успіху».

                                                                                                                                                          Джимі Рон

  Питання організації та результатів самоосвіти викладачів стало надзвичайно актуальним в ХХІ ст., адже зараз не достатньо знань отриманих один раз. Раніше на 40 років активної життєдіяльності вистачало отриманої освіти, а сьогодні термін життя знань – 3-5 років, а в деяких галузях, найбільш сучасних – 1 рік.

   Надання якісної сучасної освіти, не можливе без постійного професійного розвитку педагогічних працівників та їх відповідності нагальним потребам суспільства в процесі формування компетентнісного, усебічно розвиненого та конкурентоспроможного фахівця. Тому важливим фактором відповідності є самоосвіта. Закон України «Про освіту» визначає самоосвіту, як інформальну освіту, яка передбачає самоорганізоване здобуття особою певних компетентностей, зокрема під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю.

   Самоосвіта – це в першу чергу цілеспрямована, пізнавальна діяльність педагога з оволодіння загальнолюдським досвідом, методологічними та спеціальними знаннями, професійними вміннями і навичками, необхідними для удосконалення педагогічного процесу. Поза самоосвітою та саморозвитком ідея компетентнісного, особистісного та професійного зростання викладача є нездійсненою.

     У зв’язку з цим мною  був розроблений комплексний план заходів і удосконалено такі форми самоосвіти, як:

стандартні: участь у засіданнях педагогічної та методичної рад, шкіл педагогічної майстерності чи викладачів-початківців, науково-практичні семінари, тренінги, практикуми, педагогічні читання.

 вивчення особистого досвіду самоосвіти викладачів за окремими темами, відвідування майстер-класів: Ресурси Microsoft в роботі викладача; проходження академічних курсів для впровадження он-лайн освіти; тренінгів;

педагогічних нарад;

 STEM освіта;

курси підвищення кваліфікації;

 участь у вебінарах та масових-онлайн курсах;

 вивчення психолого-педагогічної та наукової літератури;

 підготовка доповідей,  тощо.

 Мої досягнення можна представити за такими напрямами:

1.Платформа «Dinternal Education»-58 годин.





 2.Microsoft Educator Center-24 години.



3.Prometheus-180 годин.

 



 

 

4.EdEra-68 годин.

 



 

5.eTwinning-28 годин.

 



 

6.На урок-44 години.

 



 

7.Cambridge University Press- 6 годин.

 



 

8.Climate Action Educator- 4 години.

 










 9."Цифрові інструменти GOOGLE для освіти - 60 акад.годин:

     "Базовий"-30 годин.


   "Середній" - 15 годин.



     "Поглиблений рівень" - 15 годин.



 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар