«Формальна освіта допоможе
вам вижити, а самоосвіта
приведе вас до успіху».
Джимі Рон
Питання організації та
результатів самоосвіти викладачів стало надзвичайно актуальним в ХХІ ст., адже
зараз не достатньо знань отриманих один раз. Раніше на 40 років активної
життєдіяльності вистачало отриманої освіти, а сьогодні термін життя знань – 3-5
років, а в деяких галузях, найбільш сучасних – 1 рік.
Надання якісної сучасної освіти, не можливе
без постійного професійного розвитку педагогічних працівників та їх
відповідності нагальним потребам суспільства в процесі формування
компетентнісного, усебічно розвиненого та конкурентоспроможного фахівця. Тому
важливим фактором відповідності є самоосвіта. Закон України «Про освіту»
визначає самоосвіту, як інформальну освіту, яка передбачає самоорганізоване
здобуття особою певних компетентностей, зокрема під час повсякденної
діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю.
Самоосвіта – це в першу чергу цілеспрямована, пізнавальна діяльність
педагога з оволодіння загальнолюдським досвідом, методологічними та
спеціальними знаннями, професійними вміннями і навичками, необхідними для
удосконалення педагогічного процесу. Поза самоосвітою та саморозвитком ідея
компетентнісного, особистісного та професійного зростання викладача є
нездійсненою.
У зв’язку з цим мною був розроблений комплексний план заходів і
удосконалено такі форми самоосвіти, як:
стандартні:
участь у засіданнях педагогічної та методичної рад, шкіл
педагогічної майстерності чи викладачів-початківців, науково-практичні
семінари, тренінги, практикуми, педагогічні читання.
вивчення особистого досвіду самоосвіти викладачів
за окремими темами, відвідування майстер-класів: Ресурси
Microsoft в
роботі викладача; проходження академічних курсів для
впровадження он-лайн освіти; тренінгів;
педагогічних нарад;
STEM освіта;
курси підвищення кваліфікації;
участь у вебінарах та масових-онлайн курсах;
вивчення психолого-педагогічної та наукової
літератури;
підготовка
доповідей, тощо.
Мої досягнення можна представити за
такими напрямами:
1.Платформа «Dinternal Education»-58
годин.
4.EdEra-68 годин.
5.eTwinning-28 годин.
6.На урок-44 години.
7.Cambridge University Press- 6 годин.
8.Climate Action Educator- 4 години.
"Базовий"-30 годин.
"Середній" - 15 годин.
Немає коментарів:
Дописати коментар